8 februarie 2016

tzeava mea ...cea sparta






Uneori conteaza fff mult ce jumatate a paharului privesti ...
Azi pe la 7 : 05 cind ma pregateam sa plec la munca si imi faceam ultimele retusuri in oglinda de la baie ... ma trezesc improscata in fatza de un jet de apa fiarta !!!!!!!!!! mi-a pleznit ... de fapt s-a retezat efectiv, tzeava de la apa calda, fix de linga garnitura ( de calitate superioara !!!!!!! ca ma apuca nostalgia dupa cele de cupru care nu aveau moarte ) Fusese schimbata acum citeva luni de un " meserias priceput " recomandat de administrator ( mereu l-am banuit ca are ceva cu mine ! )  si uite cu ce " bucurie " incep eu de luni saptamina !!!
Acesta e momentul in care realizez ce bun e un barbat la casa femeii ...macar si numai pt faptul ca ai pe cine sa -tzi versi nervii in astfel de momente ( dar nu numai )  ca e incompetent, delasator, nepriceput ... instalatorul ! 
Daca privesc negativist : ce belea pe capul meu, ce necaz, ce ghinion !!!!!!!!!!!!!!!!!
Daca privesc pozitivist : a fost un real noroc pt ca in 5 min ieseam pe usa si in urma mea se declansa dezastrul :  inundam toata casa si tot blocul ... imi puneam totzi vecinii ( de le 3 pina la parter ) in cap ... speriam si pisica !!!   asa, cu 2 prosoape ude si o panica trecatoare, am scapat  usor !!! si  relativ ieftin ( sau  sa nu ma bucur prea devreme )
Acum ... dupa ce mi-a tecut spaima si am si strins apa de pe jos ...  ce sa mai fac in asteptarea unei solutzii ??? ma asez sa scriu un blog . Uite din cauza asta o sa vina in curind sfirsitul lumii : meseriasii sint de tot kk-tul  incepind cu cel care a fabricat garniturile, pexalul, robinetzii,  urmind cu cel de i-a montat si terminind cu mine care nu am in agenda un instalator mai de doamne ajuta .
De femei ce sa mai zic ??? ele, in loc sa faca cursuri de supravietzuire in conditzii extreme (de electricieni si instalatori, de zidari , de zugravi si de soferi )  stau si scriu bloguri bind cafele si rozindu-si unghiile .
Se duce totul de ripa in tzara asta !!!!!!!!!!!!!