12 februarie 2016

o posta





Alerg de azi dimineatza cautind ...o posta ! macar una mica...
Se pare ca barbatzii o gasesc mai usor...au o anumita abilitate innascuta sau dobindita...naiba stie ! Eu, pe unde imi aruncam ochii si pasii,  nu dadeam decit peste banci si farmacii intrerupte din alternantza lor de cite un Mega sau niste case de pariuri!!!
Aveam nevoei de un amarit de timbru fiscal pe care numai o pstista sau postaritza sau postareasa mi-l putea da...daca ar fi si vrut !
Am stat cel putzin 5 min ca sa inscrie 5 plicuri in calculator... sa emita cite un bulletin ... sa-l stampileze ... sa-l semneze ... sa-l scaneze ... sa-l mai verifice cu o vigilentza demna de o cauza mai buna apoi  s-a ridicat de 2 ori si a intrat pe o usa din apropiere de unde pierdusem sperantza sa mai reapara ... Intr-un final a binevoit  sa catadicseasca  sa-mi arunce un : ce doritzi ?
Doream un timbru fiscal de 2 lei dar...nu avea sa-mi dea rest la bancnota de 5 asa ca m-a trimis sa schimb ! Ca sa ma razbun am rasturnat tot maruntzisul din portofel si i-am dat in fise de 10 bani ( ba chiar si 2 de 5 bani ...dulce-i razbunarea !!! ) ca prea m-a enervat !
Dar sa incerc sa gindesc pozitiv ( mai ales ca a inceput o usoara ploicica si nu am nici umbrela nici gluga ) si am o zi plina de alergaturaaaaaaaaaaaaaa !
Norocul o fi dupa sufletul omului ???