11 mai 2015

revenirea ( fara fortza )

Am avut numai o duminica la dispozitzie pt a-mi aduna oasele frinte, a le pune pe fiecare la locul sau si a-mi trage sufletul pt a incepe o noua saptamina.Nu credeam ca am sa ajung sa spun " ce bine e la munca " prin asta intzelegind la serviciu ! Uite ca o fac azi relaxindu-ma la o cafea fierbinte bauta cu sorbituri mici alaturi de colegele care ma asculta cum le brodez aventurile mele de saptamina trecuta . Pentru multa lume exercitziul fizic si munca sint relaxante ... se deconecteaza sapind gradina si taind via ( pt femei fasonind trandafirii si plantind flori atent selectate ) mesterind la un gard sau taind lemne ( asta pe barbatzi ii face sa se simta mai puternici ... pe femei doar mai singure... ca nu au si ele o mina mai fortzoasa si mai potrivita acestei activitatzi ) Multzi se relaxeaza batind covoare ... e o modalitate de descarcare a energiilor negative ( desi cei mai multzi urim aceasta operatziune ... traiasca aspiratoarele din ce in ce mai performante si ...lipsa covoarelor de alta data 3 / 4 !!! ) Pe mine munca fizica ma doboara ... ma epuizeaza ... ma termina !!! Nu am rasturnat muntzii ( nici sa-i urc nu prea ma descurc ) nu am carat mobila ( abea daca m-am priceput s-o aranjez ) nu am trudit din greu la curatzenie dar ... sint prima la vaitat! dau vina pe sedentarismul muncii ( intelectuale ! hihihi ! ) la birou si la tastatura dar realizez cit de bine ar fi ca, din cind in cind, sa mai fac si citeva exercitzii fizice pt ca greutatzile ( din sacosele cu cartofi si alte cele ) si nici bara ( de covoare ) nu sint tot una cu mersul la sala. "Nu stiu altzii cum sint dar eu ..." ( vb lui Creanga ) am realizat, in saptamina ce a trecut, cit de rau face statul zilnic in fatza calculatorului in detrimental exercitziului fizic ... devenim niste moluste cu fese flasce ... probleme la cervicala, dioptrii crescute si din ce in ce mai multe kg. in plus . Nu vreau sa ma dau rotunda sau filozoafa dar " mens sana in corpore sano " nu este doar o " vinare in vint " !!!