26 mai 2015

papagalici

Astazi in 41 a urcat un personaj bizar !!! Perciuni gheranitzi fir cu fir dupa modelul cine stie carui star ... freza zburatacita in toate directziile de paraca se intilnise pe drum cu Katrina ( uraganul Katrina ) ... un fir sau doua pe frunte exact in locul potrivit pt a lasa sa se vada o sprinceana pensata cu o curbura impecabila ( sa mor de invidie nu alta ) ... Mai avea si 1, 85 sau chiar 1, 90 numai bine ca sa ne poata privi de sus pe totzi cu un aer aroganto-sfidator de personaj cool !!! Cind s-a prins cu mina de bara din dreptul meu i-am putut vedea si manichiura ingrijita cu unghiile lacuite discret ... fapt care m-a facut sa le ascund repede pe ale mele unde oja nu mai era chiar impecabila . Scopul fusese atins cu succes : atragea toate privirile indiferent de virsta sau sex !!! nu oricine e capabil sa-si mestesugeasca o astfel de freza ( posibil sa fi fost chiar opera unui stilist pt. ca vremurile aranjatului in oglinda de la baie cu zeama de lamiie sau bere s-au dus cam de multisor ) Nu stiu cite fete si-l doreau de prieten sau cite gospodine ca ginere dar precis citeva bunici si-au facut cruce ! Credeam ca doar tinerele pitzy sint victime ale modei acestea bezmetice ( care cere tot felul de sacrificii si cheltuieli ) dar uite ca mai nou si metrosexualii se numara la capitolul victime ... iar noi, privitorii, la victime colaterale ! Parca preferam totusi pt barbatzi moda rasului pe cap ! O chelie denota mai multa masculinitate decit freza zburatacita a ... papagalilor cu creasta . Macar daca ar fi fost deja clasica creasta punck ( acolo puteai vedea o unda de protest, o atitudine ) dar nu ! e ceva intre freza lui Elvis si tunsoarea de penitenciar ) Bleah ! Imi cer scuze fatza de papagalul ( pasare ) pt care am toata admiratzia ... copiile sint doar niste " papagali " la figurat !!! sau mai bine zis : papagalici !!! PS: am devenit brusc nostalgica ... pe vremea mea hihihi ! eram cu matricola in piept si bentitza pe cap ( cum ieseam pe poarta liceului matricola era desprinsa din capse iar bentitza ajungea in buzunarul cu semintze...mereu eram cu ea pe sirma la spalat )