5 mai 2015

cit de prost sa fii ?

Am vazut ieri la TV cu stupoare cita prostie zace in oameni.Acum, in mare parte, e si vina celor de la CNAS care, poate, nu am informat destul de clar populatzia dar ...adevarul ( la noi, la romani ) e mereu pe la mijloc !!! Cum s-a putut de atitea ori sa mintzitzi poporul cu televizorul ...oare de ce nu s-a explicat mai in amanunt chestia cu cardul de sanatate si modul lui de utilizare???? Primesc eu, baba Stana din Vascautzi ( de jos ...de sus...de centru ...nu conteaza ) un ditamai plicul oficial cu cardul personal de sanatate .Merg frumos cu el la doctor care imi spune sa-l pun bine pt la ...Sfintul Asteapta.Aproape ca uit pe unde l-am dosit ( in cuptorul cu microunde une tzin toate facturile sau in cutia metalica de biscuitzi spritzatzi ramasa de la Craciunul trecut ) Merg pt 2 buline ca ma apucase pintecaraia cind aflu ca nu se mai poate fara card.Acum daca tot am si pensia pe unul de ce nu as incerca sa scot si niste bani de pe el ? Nu-mi primeste PIN-ul ? nu-i nimic...mai incerc ...si iar mai incerc...pina bancomatul ( masinarie proasta ) imi sechestreaza cardul pt nepotriveala...cica nu-s eu posesorul, ba se mai si blocheaza toata sandramaua de ATM ca nu e capabila sa faca diferentza intre un card bancar si unul de sanatate ...La ce o mai fi buna si tehnologia asta ca mai rau incurca...ba a mai bagat si pe bietzii postasi in somaj. Mai vine si mos Vasile care, a aflat la o bauta, ca daca e card e pt bani clar...ca o fi bun si la doctor e alta poveste...poate sa-si ia banii din el ( de consultatzie ) iar nepotu care abea a venit de la pus termopane in Spania i-a certificat prin viu grai ca acolo asa platesc la doctor, la farmacie, peste tot cu cardul si doar nu or fi aia mai prosti ! Ajunge bietul mos sa se intrebe daca si Sf. Petru o sa-i ceara cardul pe lumea cealalta ...O nebunie curata...o spalare de bani sau pur si simplu atit de multa prostie incit niciun cap luminat nu a putut s-o anticipeze ...si iata-ne in haos total si cu bancomatele blocate ! si cu cardurile mincate...si cu tensiunea sculata...si cu nervii la pamint !!! ajungem de unde am plecat...iar la doctor unde...itzi cere cardul de sanatate !!!!!!!!!!!!!! na belea !!!