27 mai 2015

... atzi fi dispusi ?

Tocmai ma pregateam sa fac o dulceatza de capsune cind mi-am adus aminte ca am vazut duminica la TV intr-o emisiune ( nu fac reclama mascata nici pe fatza...cine stie, cunoaste ) cum potzi vinde orice cu putzintica reclama bine gindita si o armata de promotori in spate ! De cele mai multe ori povestea vinde mai mult produsul decit calitatzile lui in sine ...ciudate vremuri mai traim ! Nu m-au impresionat hamburgerul cu foitza de aur nici cremele si sapunurile dupa o retzeta africana ( doar daca ar folosi si la woodoo ...unde esti tu bunico care puneai pelin in sapunul de rufe fara sa ai brevet pt asta ) dar m-a dat pe spate brendul de dulceatza / miere home made in Ro .Cit atzi fi dispusi sa datzi pe un borcanel de dulceatza ...fie el si sterilizat la cuptor cu lemne traditzional !In niciun caz 365 euro !!!! ( atit am dat eu pe excursia de anul acesta la Marmaris ) Doar nu au cules fructele de pe un munte sacru unde oasele lui Decebal stau pe post de moaste si nici retzeta nu e a legendarului Zamolxe ( sau Zalmoxis ...tot pe acolo ) Sau poate ca da !? ! ? E incredibil dar absolut IN-CRE-DI-BIL ca se gasesc si cumparatori !!! Ma uit la umila mea cratitza ... la aragazul traditzional( dar nu cu lemne ) ... la lingura de lemn folosita dar speciala pt dulcetzuri ... la borcane ( reciclate ) ... la capace ( de asta data noi ca cele vechi erau deja deformate ) ... la un calcul destul de rotunjit ar reveni cam 2-3 lei de borcan !!! Sa mai pun si lumina de la becul din bucatarie ( ca o fac mai pe seara si mai pe racoare ) si talpile papucilor, si apa de la spalatul borcanelor ... uzura paturii in care le tzin la sterilizat si ...tot nu ajung la mai mult de 10 lei /borcan . Mindra de economia facuta imi voi permite sa mai fac si de visine o tura !