10 mai 2015

mutarea - 3 ( intrebari, nedumeriri, solutzii )

Dupa atita smotruiala ma declar satisfacuta ( ceea ce nu se intimpla prea des ) Evident au aparut si intrebarile : # Mami unde ai pus pijamalele? // Intr-un sac galben. // Dar sint cel putzin 10 saci galbeni !! // Stiu...noroc ca sint transparentzi ! # Oare unde o fi periutza mea de dintzi ? // Intr-o punga impreuna cu tot ce aveai prin baie // Si punga ? // Cred ca la taica-tu in masina... // Pai el a plecat acum o ora...cu masina cu tot !!! # Am nevoie de un ciocan si un cui, unde sint? // In cutia de scule ai cautat? // Prima data ...evident ! // Dar in cele de pantofi ? // ??? zau ? // Poate in sacii de cartzi ? cine stie ? // O sa caut acum dar nu cred // Stai putzin ca eu nu am ciocan si nici cuie ! // Si de ce nu ai spus-o de la inceput? // Pai...am uitat !!! # Cum stii cind te lasa nervii ? // Pai te asezi pe ce ai la indemina, itzi iei capul in miini si ... plingi ! // Deci nu te-au lasat nervii inca ? // Ba da ... dar pling in interior ! # Ai idee unde sint actele mele ... facturile ... hirtzogaria? // Erau intr-o geanta! // Si geanta? // In cutia cu gentzi...logic ! // Lasa logica si uita-te tu ca nu gasesc geanta ...sint toate numai aceea nu ! // Vai de mine doar nu a cazut la transport ! la cit au fost de aruncate e posibil ... ( deja ma apuca un tremur usor in genunchi si se prelinge in glezne ) ... hai s-o mai cautam ... ( dupa jumatate de zi de cautari, cind o consideram deja pierduta, o gasim ghicitzi unde ? ! e imposibil dar tocmai in frigider inghesuita intr-o sacose intre banane si sticla de suc !!! ) Lucrurile importante se tzin la rece ! Bilantz final : misiune indeplinita ! Victime colaterale : una bucata coloana ( L4-L5 si S1 sau in traducere zona lombara ) miinile si picioarele mele plus un picior de pahar, o veioza, citeva poze indoite, o coada de cana si 3-5 CD-uri crapate ( bine ca nu din cele cu poze ! ) Se putea si mai rau...