14 mai 2015

I LOVE Ro

O sa va spun o patzanie proaspata ...of ! toate relele vin la mine ! am devenit un fel de Stan patzita !!! Aveam de depus prin ATM-ul de la banca X o suma de bani ( nici prea mare dar nici fff mica ...acum depinde de fiecare la ce raportam ) Depunerea trebuia sa se faca urgent in contul unei firme de cosmetice al carei reprezentant sint .Nu era pt prima data dar... o sa ma gindesc mai bine daca nu a fost pt ultima ...Ghinionul a facut ca, la introducerea sumei, bancomatul sa-mi inghita banii si sa se blocheze fara a-mi mai elibera nicio chitantza . Normal ca m-am panicat...banca era inchisa ... nimeni sa ma ajute ... Copiez constiincios numarul de call center si sun ... Tasta 1 ... tasta 3 si iar 3 ...din una in alta pina la melodia obsedanta care ar fi trebuit sa ma binedispuna pina la preluarea apelului... dar nimic altceva ! Ma enervez si inchid apoi ma dezenervez si revin lasind sa sune pina ce, intr-un final, catadicseste o domnisoara sa raspunda. Dupa politetzurile de rigoare ii spun patzania si ea nu gaseste altceva mai bun decit sa ma apostrofeze ca : " da de ce sunatzi abea dupa o ora ?! " Burusc imi creste tensiunea ( dar si tonalitatea vocii ) si ii raspund rastit ca de o ora ascult muzica lor si ma conversez cu robotul !!! Domnisoara mai inmoaie glasul si imi comunica faptul ca abea vineri ( patzania se petrecea luni ) se face casa la ATM deci rezolvarea propusa e sa repet plata, de asta data la ghiseul bancii.Dar daca sint o amarita? daca banii erau de la clientzi si nu am altzii in loc? pe linga faptul ca firma, pe buna dreptate, ma penalizeaza destul de drastic pt intirziere.Valuri de revolta si neputintza ma fac sa trintesc telefonul si sa caut o rezolvare sunindu-mi prietenii ... macar pt o vorba buna si o bataie pe umar, de consolare. A2a zi ma prezint la ghiseu cu altzi bani ... Mi se comunica, cu un zimbet contrafacut, ca se stie problema mea ( vai cita operativitate !!! ) si ca banii au fost scosi din bancomat dar ca vina imi apartzine pt. ca am introdus bancnote mototolite. Nu zau ! ? Am pus si eu un zimbet strimb si i-am comunicat domnisoarei ( care ma privea cu aerul de superioritate al unui lucrator bancar ) ca se inseala ( amarnic ) ...banii fiind proaspat scosi din ATM-ul vecin al bancii de la care am cardul de salariu si nu aveam cum sa-i fac praf parcurgind numai 100 m distantza. La final am solicitat suma initziala ( asa mototolita cum era ) dar mi s-a raspuns ca mai sint de completat niste acte si ca voi fi contactata de ei prin telefon.Mare noroc avetzi ca stau la blocul de deasupra ( am izbucnit eu intr-o explozie de revolta fara sortzi de izbinda ) Pe buna dreptate ca uneori itzi vine ... sa-i spargi !!!!!!!!!!!!!! " Traim in Ro si asta...ne ocupa tot timpul " vb lui Mirciulica Badea ! ( p-asta a nimerit-o )