30 martie 2016

TV -ul care ucide




Ma asez eu comod ieri pe la 5, cu castronul de salata de cruditatzi ( ca sint la cura ) in fatza televizorului ( lucru rar intilnit in ultima vreme ) .Incerc sa ma ancorez in realitate ( adica sa ma mai pun la curent cu dezinformarile ) si apas din intimplate pe A1.Ce sa fie ce sa fie ? Acces direct !
Dintr-o data timpanele imi sint improscate cu stirile de ultima ora si de ultima senzatzie :

# tatal EROU ! ( de unde frate? din Irak ? din Cecenia? ) care isi creste fetitzele singur! pai cine ar fi trebuit sa i le creasca ? intreb nu dau cu parul.

# fetitza lui Pepe e mare vedeta de la primii pasi pina in momentul de fatza ...chiar nu puteam sa dorm noaptea daca nu aflam asta!

# o femeie abuzata ani in sir de sotzul ei cu care are n-spe copii  nu are unde minca si ce dormi ( sau invers ) deci una calda si alta rece

# Maya ( fetitza  Mishei și a  lui Connect-R) imprastie niste jucarii de fitze ( proaspat cumparate ) pe treptele unui mall ! sa mai dea din ele copiiilor din reportajul anterior

Cu frunzele de salata in git ( ca morcovul alunecase mai usor ) mut disperata canalul pe ProTV ...aici alte grozavii :

# gradinitza groazei !!! aici copiii au fost abuzatzi cu acte in regula chiar de directoare  ba se mai si platea " pt. asta "

Nu poate omul sa mai inghita linistit ? ! naiba ma puse? stiri mi-am dorit ...asta mi s-a dat ! bietzii mei neuroni sint in colaps ... e o indobitocire curata ... asa ca dau pe ZU ... macar aici " ma ucide ea ...ma ucide ea ... inceeeet  !!! "