5 martie 2016

oglinda-oglinjoara







Azi am sa-ncrestez in grinda / Jos din cui acum oglinda… 
Fredonam adesea acest cintec in tineretze  dar nu sint sigura ca intzelegeam pe deplin sensul versurilor lui Cosbuc !

Am pe holul de la intrare o oglinda cit mine de mare … o adevarata incintare pina acum citziva ani !!! In ultima vreme nu prea imi vine sa ma mai privesc in ea … lumina cruda a becului imi evidentziaza toate imperfectziunile …care pina mai ieri nu erau acolo … dovada vie a anilor care se tot aduna. Asa ca trag doar cu ochiul daca nu mi-am incheiat strimb nasturii de la jacheta sau nu mi s-a descusut tivul.

Exista oglinzi bune ( in a caror sticla itzi face placere sa te vezi ) si oglinzi dusmanoase …oglinzi cristaline si oglinzi strimbe…oglinzi de buzunar, in care te rujezi pe fuga (ca si in cea retrovizoare ) si oglinzi cit un perete ( in care te vezi din virful penei de la palarie pina la tocurile cui ) pentru toate tipurile de femei si deci toate gusturile.Totusi devine din ce in ce mai greu sa te fardezi cu ochelarii pe nas...

Personal prefer oglinda de la baie…mai ales cind e aburita dupa dus …imaginea e neclara si ma admir ce bine imi sta vazuta ca prin ceatza…mai bine m-as muta la Londra! 

Totusi cel mai mult conteaza cum te oglindesti in ochii celor din jur …si cum ochii sint oglinda sufletului…atentzie si la ce lasam sa se vada in exterior … 

Ce m-a apucat ? Am vazut de curind cele 2 variante ale povestii cu oglinda ( ca doar ea era personajul principal nu ? ) cea cu Mirror Mirror cit si cea cu Snow white and the huntsman ( desi prima e mai aproape de povestea clasica, a2a e mult mai interesant rebranduita si plina de efecte spectaculoase ) 

Mi-am lasat gindul sa zboare pe cai albi si s-a intors sub forma de corbi negri...

Sa speram ca e doar primavara si efectele ei contradictorii...