28 martie 2016

arogantza de luni






Pe FB ca si in viatza sint fel si fel de oameni (  in definitiv ... sint aceeasi : si cu bune si cu rele ... bune/rele !!!  )
Adesea am intilnit persoane fff importante ( in mintea lor ) care ne privesc de sus ( pe noi, muritorii de rind cu profile banale  ) si ne sfideaza fie si numai pt ca nu am pus o virgula la locul ei ( din “ Indrumarul ortografic, ortoepic si de punctuatzie “  ) !!! 
Alteori ne ironizeaza pt vederile politice ( parca politica nu ar fi aceeasi mare curva pt totzi iar noi doar masa ei de manevra si pionii de sacrificiu sau victimele colaterale )  
Vederile religioase contradictorii aprind si ele patimi si divergentze departe de spiritul crestinesc invocat cu surle, tobe si ingerasi bucalatzi !
Sintem luatzi uneori de urechi pt prietenii din lista ! oare ei nu au auzit de " neamestecul in treburile interioare " ???

Am avut si eu parte de astfel de fetze “ mai superioare “ …unele s-au retras ( in glorie ) pt ca pagina mea “ le pute “ … pe altele le-am sters eu ( pt ca ma indispuneau cu filozofia lor de 2 bani )

Consider ca nu sintem aici ca sa ne dam mari cu titlurile bombastice sau diplomele inramate pe peretele din spatele jiltzului … sintem aici din dorintza de comunicare … iar fiecare isi alege prietenii ( virtuali ) dupa bunul plac si propriile criterii … comunica asa cum ii e felul sau cum doreste sa apara in public si daca e sa dea socoteala o va face fatza in fatza cu propria constiintza...sau nu ! 

Din pacate am avut  neplacuta surpriza sa constat cit de adevarata e zicala : “ fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma fresc si singur ! “ O sa incep sa suflu si-n iaurt !