12 martie 2016

aceeasi astenie ...cu alta palarie







Afara primavara nu prea se grabeste sa-mi bata in geam ( desi l-am lustruit de curind ca sa o vad mai bine ...ingrata mi l-a stropit cu picuri mari de ploaie!)
  Abea am scapat de viroza asta care bintuie cam de o luna (trecuta din gura in gura si din nas in nas ) adevarul e ca nu m-am luptat in fortza ci mai mult am ignorat-o vorba bancului acela : viroza tratata cu medicamente trece intr-o saptamina si ne tratata in 7 zile !!! 
 Acum ma simt obosita posomorita, anxioasa ... nu pare a fi doar “ o toană” … astenia de primavara mi-a intrat pe sub usa perfida, parsiva si insidiuoasa.
Un simplu moft sau e chiar o boala ??? lipsa de vitamine, modificările climei sau perturbările sentimentale de sezon …important este sa le iau pe toate în serios.
Intru pe net sa ma edific si aflu ca …nu prea se stie de ce si de unde : 

# o carentza de vitamine sau minerale, aparuta firesc la sfirsitul sezonului rece…pai da ! pt ca portocalele au fost acre si injectate, merele fade, struguri scumpi iar salata…plina de nitratzi !!!

# traiul sedentar …aici fiecare cu norocul lui…al meu a fost sa stau pe scaun si pe bani putzini  ( din tot sacul cu noroace pe asta l-am ales eu )

# adaptarea dificila la regimul de lumină si temperatură al primaverii, diferit de cel din timpul iernii…aici ajungem la clasicii in viatza si la celebra zicere :  “ iarna nu-i ca vara “

# psihic labil…pai nu e primavara anotimpul iubirii ??? al romantismului, al efervescentzei emotzionale ??? daca nu acum atunci cind ??? cele mai ascunse laturi ale psihicului ies  la iveală si o sa   inmugireasca pasiunea...si o sa imboboceasca sperantza...si o sa...???

Cum o dau cum o sucesc tot nu e bine…e aceeasi astenie din fiecare an si totusi una noua si mereu plina de neprevazut !!!!! O trece cu putzina  muzica ? cu niste discutzii si confesiuni cu prietenele ? sau cu ceva mai multa ciocolata???