18 martie 2016

avetzi putzintica rabdare ( cu mine )





Am inceput sa imi cam pierd rabdarea ... desi nu a fost punctul meu forte niciodata ! in concluzie am inceput sa pierd si ce nu aveam...

Ma consider o fire romantica desi ... spiritul critic fff ascutzit ma opreste sa cad in ridicol suspinind pe la telenovelele lacrimogene...
Nu pot asculta muzica plingacioasa de inima albastra ( aici intra si
André Rieu ... cu scuzele de rigoare pt fani )  si nici muzica ambientala: susurat de piriiase pe pietricele , ciripit de pasarici prin codri seculari, stropi de ploaie in geamul abea spalat ...
Ma emotzioneaza poezia dar nu oricare vers si nu oricare stil...
Suspin ba chiar vars o lacrima la un film bun dar nu la unul intitulat din subtitlu melodrama si hotarit sa imi sparga inima in cioburi marunte
Extrapolind ... nu ( mai ) am rabdare sa tricotez ... nici macar cu cuvinte ...( de goblenat nici nu se poate vorbi ... acolo dai dovada de apogeul rabdarii )
Nu ma mai asez in fotoliu, in tihna ( sa vad un film cunoscut )  pina la capat ( poate si pt ca stiu ca il pot gasi apoi pe net si sa dau pauza cind vor muschii mei )  ... dar nici  sa recitesc o carte...
Ma plictisesc integramele si ma agita jocurile pe calculator...
Am avut un telefon 4 ani si nici nu stiu cu ce jocuri era dotat ... nu ca as sti cu ce este cel nou !
Nu particip la discutzii sterile si nu pot urmari tac show-uri in care vorbesc ore in sir fara sa spuna nimic vip-urile!
Sa fie oare o problema cu nervii mei ...o fi stresul ...or fi vremurile?????

Extrapolind din nou ... nu mai am rabdare cu barbatzii fara simtzul umorului, fara sclipire in priviri ( si asta nu de la bautura ) si fara IQ comparativ cu al meu !!!
Astept remedii sigure, testate si eficiente dar grabitzi-va ca nu mai am prea multa rabdare !!!!!!!!!!!!!!!!!