16 martie 2016

de la mare la mica








Stitzi care e culmea smecheriei ??? sa ai in geanta doua mobile dual sim, fiecare cu cite un sim in el !!!
Ca sa nu para culmea prostiei o sa  explic : am primit cadou un telefon de fitze care functzioneaza cu microsim, Toate bune si frumoase ( mai ales telefonul ) dar evident ca simurile vechi ( si mari ) nu se mai potrivesc !!! Cind sa-l bag ...vad ca nu intra !!! ( domnilor / doamnelor va rog nu va ginditzi la prostii )
Cu Orange-ul am rezolvat-o rpd avind abonament dar Vodafone se lasa mai greu...cica am cartela si nu e momentan activa trebuie reincarcata !!! Imi vine sa iau o foarfeca si sa-l tai singura !!!Mai incerc inca la 2 centre si daca asta e politica firmei ... ma obligatzi sa reincarc !!! Hotzilor !!!!!!!!!!!!!  ma conformez. Unde mai pui ca daca vrei sa revii la cartela normala exista adaptoare de microsim...contra cost !!!!!!!!!! 
Buuuuun ! acum am ambele microsimuri introduse dar cum salvez numerele de pe cele vechi ??? M-am bazat pe priceperea tinerei generatzii,  adica pe un baiat ( de baiat ) smecher ( de smecher ) care nu stiu ce a tot mosmondit dar m-am trezit cu numerele din telefonul vechi salvate de 2x  ( bune si alea !!! ) dar nici urma de cele de pe sim ... sa innebunesc ! 
M-am dus acasa ...am rezonat cu universul ... am tras o gura de curaj ( si una de nucata ) si am luat-o logic si cu pasi mici ... din sim in sim. Dupa o ora de lupte si ceva esecuri am reusit sa recuperez intregile 2 liste si sa rasuflu usurata !!! 
OF ! tot ce face omul cu mina lui e sfint !!!