15 octombrie 2015

sa ma laud putzin : donsoara




"Cu ce te servesc donsoara ? avem marfa noua ! "
  Cu aceasta fraza am fost interpelata ieri de catre o comercianta cu cel putzin 10 ani mai tinara ca mine ...ce-i drept incerca sa-mi bage pe git o pereche de papuci ( de care nu aveam clar nevoie ) sau o " bijama groasa "   care parca parca m-ar fi tentat ( daca imi facea un discount )  la cit am tremurat in ultima saptamina !!!
Cu o coditza in virful capului, o geaca de piele pina in talie si blugii indesatzi in cizme inalte paream cit de cit mai tinerica dar chiar a " donsoara " nu mi-as fi imaginat sa fiu luata ! O persoana circotasa si rautacila ar putea spune ca nu degeaba s-a inventat expresia : " din spate liceu / din fatza muzeu " si poate nu ar gresi prea mult dar uite ca nu aceasta a fost situatzia ... pt simplul motiv ca ma privise din fatza  !!! Brusc inima mi-a galopat ...cred ca si pe figura aveam un  suris larg ...i-am raspuns cu un zimbet binevoitor ca ma uitam dupa o esarfa mai groasa .Nu a parut dezamagita...cine mai cauta papuci iarna...sa fim seriosi !poate sa aiba ceva bafta cu vindutul "bijamalelor " ! Politicoasa i-am urat : vinzare buna  !!!
Am plecat mai departe dar imi venea sa sar intr-un picior...ce putzin ne trebuie sa fim fericite ! O vorba aruncata efectiv in vint si fara nicio acoperire ( la o privire mai atenta ) mi-a inseninat ziua posaca si mohorita. Am cumparat niste struguri si niste prune dar nici n-am mai fost atenta la cintar ...imi disparuse total vigilentza proverbiala !
Concluzionind ( cu zimbetul inca intiparit pe fatza ) la femei conteaza foarte mult ridicarea  moralului...la barbatzi conteaza cind...altceva se ridica ...