12 octombrie 2015

hiberneala




M-am incumetat spre serviciu prin vint, prin stropi, prin aglomeratzie si frig ...datoria inainte de toate...acum deja imi pare rau ca am fost o temerara...si la serviciu acelasi  frig de string din dintzi ca sa nu clantzan !
Imi vine sa ma cuibaresc linga o sursa de caldura dar pina si becul e neon asa ca emana o caldura ... rece !!!
Caut pe net ceva vesel sa ma mai mobilizeze dar lumea se pare ca e, ca si mine (la prima ora ) in hibernare : 2-3 poze cu preotzi si moaste, 2-3 catzei sau pisici ( zgribulitzi in veselia lor surprinsa spontan  sau provocata expre pt selfie ) 2-3 peisaje de toamna si cam atit...Credeam ca numai eu sint meteo-sensibila dar observ ca din ce in ce mai multa lume se vaita de somnolentza si lene in acest anotimp ( mai sint si exceptzii care se vaita si pe vreme buna dar ...)
Daca ursii si-au dat bioritmul peste cap ( de foame ) si bintuie toamna prin tomberoane noi, oamenii, le luam locul zgribulindu-ne intr-o hibernare de protectzie ...sau nu !?
Nasul incepe sa imi curga in ceasca de cafea fierbinte si un stranut repetat ma face sa ma intreb daca mai am acasa aspirina ...sau tzuica ( fiarta cu zahar si  boabe de piper ) sau vin (rosu ... numai bun de fiert si el cu arome imbietoare )
Scriu ca sa-mi incalzesc degetele ...ca un exercitziu de inviorare ... dar fara prea mare efect!
Astept sugestii de incalzire  dar nu de genul :" treci la munca " !!! pt ca eu gindesc cind muncesc ( sau invers ) hihihi ! desi nu se vede !!!