4 decembrie 2014

va place Venus???

O intrebare simpla dar cu mai multe posibilitatzi de raspuns... Daca ar fi vorba despre Planeta Venus ( a ll a planeta de la Soare ) ...Luceafarul ...sursa de inspiratzie pt romantici dar si pt UFO -logi m-as gindi ce ar putea sa-mi placa la o planeta unde ploua cu H2SO4( deformatzie profesionala scuze cu acid sulfuric !!! ) Nici macar nu are satelitzi ...adica nu se invirte nimeni in jurul ei... Dar nu despre ea e vorba ! Despre Venus a lui Botticelli nascuta din spuma valurilor numai cuvinte de lauda ...culoarea parului ma cam intriga dar o fi stiut el ceva ... uite ca a revenit moda nuantzei " cupru " Daca ar intra in discutzie Venus din Milo...alta treaba ! desi usor handicapata e inca dupa 2000 de ani modelul de perfectziune 90:60:90 care streseaza de generatzii intregi femeile obsedate de sculpturalitatea trupului lor ! Dar nici ea nu e subiectul ! Infinit mai batrina ca grecoaica este alta Venus, din Willendorf, un fel de statuieta a fertilitatzii sau de " Mama natura " ( nu Roxanitza cea de la TV ) care daca nu ar fi atit de inestimabil de veche ar fi odios de urita ...dar dintr-odata valoarea ii confera si frumusetze !!! mie una tot nu imi place ma duce cu gindul la un jucator de sumo cu tzitze ...si oricum nu de ea era vorba ! Am vrut sa pomenesc despre Muntele lui Venus ...cel din palma ...voi la care v-atzi gindit ?? dar m-am luat cu altele si am uitat ce am vrut sa va spun...semne de batrinetze sau de oboseala la sfirsit de saptamina ... Weekend placut ! PS mi s-a reprosat ca am uitat de statziunea Venus !!! mai exista ????