6 decembrie 2014

tzeparii

In aceasta perioada, patrunsi de spiritul sarbatorilor,ar trebui sa fim mai generosi si mai buni...cam asa se intimpla cu majoritatea oamenilor cinstitzii nu si cu ei, tzeparii!!! E perioada lor favorabila din an ( cea a sarbatorilor) cind cumparatorii sint oameni agitatzi, grabitzi, vor sa rezolve cit mai multe intr-un timp record si nu mai sint atentzi la detalii.Atunci intervin ei, tzeparii, cu o mica / mare reducere ( vezi black friday ) la ceva ce nu se mai vinde de 5 ani sau a expirat acum 2 zile...cu o masina nemaipomenit lustruita dar cu chilometrajul " aranjat " chiar daca e cu calculator de bord deci o marca pricopsita ( hackerii sa traiasca ) ...cu o superocazie de credit ( cu tot felul de dobinzi ticluit ascunse )... cu o imitatzie de geanta de firma...cu o imitatzie de blana...cu o duda ...cu o maslina ...la super oferta !!! Dar una e sa te tzepuiasca un amarit care mai scoate si el un maruntzis de o bere, sau de o ciocolata pt puradei si alta e cind te tzepuieste ditamai hipermarketul...ca pe mine ! Umblind ca tot bugetarul ( care se respecta ) dupa promotzii am fost tentata de oferta " Cora " ce mi-a scos ochii de pe un baner de 3x mai mare ca mine : reduceri 20 % direct la casa la ciocolata, anvelope si tablete !!! Cum masina n-am si tableta am primit anul trecut ( pt ca am fost fff cuminte ) m-am hotarit sa profit de reducerea la ciocolata pt a avea ce pune azi in ghete ...buna treba !!! Nu mai aduc vb de ce cozi erau la case si cite din ele erau inchise ...povestea este ca m-am trezit cu tot felul de pliante promotzionale in bratze si bonul bagat cam furis pe sub ele .Vigilenta din fire ( desi cu ochelarii uitatzi acasa ) m-am zgiit curioasa sa vad reducerea...ia-o de unde nu-i !!!!!!!!!!!!!!!!!! Cu vigilentza si mai crescuta ...dar si cu tensiunea...am ajuns la " serviciul clientzi " unde evident ca s-a descoperit ca am dreptate...ca am fost trasa in piept cu cei 20 % cuvenitzi...nu am auzit / vazut nicio scuza ( doar banii ) ba am mai completat si un formular de retur...Ma gindeam ce se intimpla daca alegeam o tableta ...la care cei 20 % chiar insemnau ceva... In concluzie si in spiritul sarbatorilor...va dau un sfat : nu uitatzi de vb romaneasca " cine nu casca ochii casca punga " ...mai ales acum !!! PS : sper din tot sufletul ca Mos Nicolae nu v-a tras tzeapa !!!