9 decembrie 2014

" imi bag picioarele "

A venit vremea concediilor de iarna ! Toata lumea vrea ! Desi nu e pic de zapada si mai avem 4 saptamini in fatza... Dupa cum m-am mai vaitat am 10 fete ( in subordine ) ...una si una...care imi vor scoate peri albi cu programarile... Una e gospodina, o sa vrea timp pt caltabosi si cozonaci...alta e bisericoasa tine post si nu prea se mai tine pe picioare, ba mai face si naveta...una e bunica si o sa-i fie nepotii in vacanta...alta e viitoare mamica si nu vrea sa alunece pe gheata...una vine cu masina si nu si-a cumparat cauciucuri de iarna ...alta nu mai are zile de concediu dar isi baga picioarele Sint pusa ca sa mentin un echilibru care si asa e fff fragil intr-o lume a femeilor si incerc sa fiu obiectiva si corecta (cit e posibil) dar cind vezi o atitudine atit de ...incalificabila...cum sa nu-ti creasca tensiunea??? Poate si eu am chef sa merg la munte si sa ma incui in camera de hotel 3 zile cu un streaper ...sau sa ma dau cu saniutza ( ca de schiuri mi-e frica )sa beau un vin fiert la o gura de soba sau pur si simplu sa lenevesc acasa dar o sa o fac pe zilele mele legale ! Cu o nonshalantza uimitoare una din " fete " ma someaza ca isi baga medical si tot nu vine la serviciu intre Craciun si Anul Nou pt ca ...nu are chef !!!!!! cita colegialitateeeeeeeeeeeeeee ! Intrebarea mea este sa o dau in git si sa-i trimit controlul la usa sau sa fiu o buna crestina si sa-i trec cu vederea in spiritul sarbatorilor care vin???????????????