11 decembrie 2014

bilantz de preteneala

La radio vorbeste despre prietenie ... O dezbatere din aceea fara sfirsit ( si fara inceput...si fara contzinut ) in care hai sa ne facem ca facem ceva...o emisiune " incropita" A reusit totusi sa ma puna pe ginduri...sa ma intreb citzi prieteni adevarati am eu oare ????? Pe Netlog puteam , la orice ora, sa-mi fac prieteni fara numar !!! fara numar !!!!!dar am refuzat acest lucru si aveam doar citziva cunoscutzi din care putzini se puteau numi chiar prieteni ...le-am pierdut urma sau i-am regasit ( cu adevarata identitate ) mai tirziu... usor schimbatzi...usor timoratzi...usor scortzosi ...sau ca si pina acum! Nu mai comentez de sutele de prieteni de pe Facebook... crezusem ca acceptul se da mai greu dar nu...ai in lista pe Klaus Iohannis alaturi de Ion Iliescu ...uneori potzi ajunge sa-tzi ceri si tzie prietenia din disperare de cauza ...cum se mai intimpla sa itzi dai si LIKE ! Acum incercam sa-i numar pe cei cu care chiar am ceva in comun...ceva de comunicat...ceva de birfit de dezbatut de contrazis sau de plins...asa ca la bilantul acestui sfirsit de an ( ca tot e vb de statistici si evaluari finale peste tot ) am ajuns la concluzia ca pot spune cu mina pe inima ca am mai adaugat citziva !!!!!!!!!! si asta imi da o satisfactzie asa de mare ca o sa beau in cistea tuturor, miine , la petrecerea firmei, unde voi sta alaturi de colegi ( de zeci de ani ) care nu au reusit sa-mi fie pe lista ... un pahar de vin rosu , in plus !!!!!!!!!!!!! Sa fim fericitzi !!!!!!!!!!! prietenosi dar si selectivi...sa ne inconjuram de oameni care intr-adevar ne fac bine, placere si bucurie...chiar si doar virtual !