15 decembrie 2014

haudientza

Am auzit in dimineata asta la radio pe un post care nu face audienta asa ca se scremea din rasputeri si prin orice fel de scheme si fitze sa faca ( audienta !) urmatoarea "Scrisoare catre Mos Craciun " Draga Mosu eu imi doresc sa gasesc sub brad o ...amanta HA! HA! HA! " ..................................... In primul rind ca Mosul are traditionalul How! How! How! apoi intrebarea mea (ingenua ) este : cui crezi ca-i pasa de dorintzele tale??/depinde de ele pacea mondiala sau dezghetzarea calotelor polare???si ar mai fi inca o nelamurire de-a mea : Dar nevasta ce o sa gaseasca sub brad ? ce te faci mai istetzule daca il gaseste chiar pe Mosu ...si 10 reni tineri cu el...in spume ...si sacul plin ????????????? In definitiv coarne pot purta si barbatzii nu numai...renii !!! In goana disperata dupa raiting nu mai exista nicio cenzura a bunului simtz sau a calitatzii ...Ai impresia de multe ori ca asisti la o conversatzie intre niste baietzi la o bere ( sau un vin fiert ca e mai de sezon ) vorbesc de cum au parcat masina sau de cit de lene le-a fost sa se scoale...ca ascultindu-i te jenezi, la un moment dat, tot tu, ascultatorul, ca-i deranjezi de la o shueta ...Ajungi sa inghitzi atitea ineptzii de la radio ca te gindesti daca nu ar fi mai bine sa se difuzeze doar muzica...sa curga colindele ...