29 decembrie 2014

A. M. R. putzin ...fff putzin

Ce poate fi mai gustoasa decit aroma cafelei de dimineatza ? cea a cafelei de dimineatza la serviciu ...in data de 29.12...dupa ce am inotat prin nametzi si am dirdiit prin statzii ! Ce poate fi mai frumos la sfirsitul de an ca sfirsitul de an petrecut la munca pina pe 31.12 ???!!! impreuna cu colegii ( citziva ca restul s-au invirtit cu concedii si recuperari ) Ce poate fi mai minunat decit sa primesti urari din Poiana Brasov, Istambul sau si mai rau, din Maldive de la norocosii care vor petrece Revelionul acolo??!! in timp ce tu,eu, el stam cu laptopul in poala in virful patului la hotel " paturica " sau " plapumioara " de la caz la caz ( depinde si cit de frig ai in casa ca se anuntza multe grade sub 0 !!! ) Imi voi infrina invidia mocnita...voi stringe din dintzii ( si asa in reparatzii ) voi incerca sa las lerul si alte cele sa ma patrunda ca sa fiu mai buna, mai binevoitoare, mai ingaduitoare...Poate e un semn ...sau o ispasire...sau pur si simplu soarta...care imi pregateste ceva neprevazut pt noul an ! A.M.R. 2 zile si citeva ore ...trec si astea ...