12 octombrie 2014

punct ochit ...punct lovit

Am descoperit la prima ora ca sint ceruta de prietena de catre un personaj total necunoscut ( ca asa se intimpla pe aici pe facebook ) asa ca am intrat tiptil sa vad cu cine am onoarea ...profil destul de subtzire si impersonal dar ce mi-a atras atentzia a fost faptul ca la ocupatzie era trecut " vinator" Sint o mare iubitoare a animalelor ...am spus uneori ca le prefer oamenilor plini de falsitate si ipocrizie, de rautate gratuita si de violentza absurda !!!!!!!!!!!!! asa ca m-am grabit sa-l refuz ...apoi am stat strimb ( tot am o problema cu o roata la scaun ) si am judecat drept ... poate respectivul nu se referea la animale si eu m-am pripit sa-l judec...in plus mai era si fff sincer ! In lumea asta virtuala ( ca si in real de altfel ) exista vinator si vinat !!!!!!!!!!!!! de ambele partzi si in egala masura ...fara discriminare ...doar cu alte arme, alte tehnici, alt scop ( sau scopul e acelasi ????????? ) Barbatzii pot vina : zimbete, trupuri, inocentza, fragezime, frumusetzea si tineretzea epatanta ( cu care sa se poata fali pina rup gura tirgului ) ...dar si experientza, perversitate, aventura...pot vina avantaje, favoruri, placere...pot vina " ce vrea muschii lor " Femeile vineaza : dragoste, pasiune, vorbe dulci ( chiar daca stiu ca sint false si doar pudrate cu zahar vanilat ) vineaza stabilitate materiala si pozitzie in societate...si nu in ultimul rind viseaza/ vineaza iahturi, castele, bijuterii si un trai in puf Pt atingerea acestui scop pot fi ingenue sau razboinice de la caz la caz , pot fi pisicoase si alintate, neajutorate si firave sau adevarate leoaice ...pot fi sofisticate si exigente sau umile si docile ...pot purta multe masti si se adapteaza nemaipomenit din mers Puterea de seductzie sub orice forma este admisa in aria de vinatoare, armele de orice calibru sint acceptate iar victima poate deveni la rindul ei oricind vinator ... si asa jocul devine si mai incitant ! Stau acum de pe marginea ringului si incerc sa trag o concluzie ...singura pe care am gasit-o ar fi : toata lumea vineaza pe toata lumea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!