5 octombrie 2014

sacosa ( mea ) ... de mall

Am fost astazi la mall !!! Nu la unul ci la doua ca asa au fost puse, unul linga altul, unul mai mare ca altul ...pt cumparatoare nesatule ca noi , femeile!!! Am fost sa-mi caut o fusta, neagra, de dantela...aparent ceva simplu si usor de gasit...va inselati daca va inchipuiti ca mi-am luat ...am venit cu niste sandale( de la promotii, cum sa ratez !!!ca doar s-a sfirsit sezonul ) cu niste margele ( erau prea colorate si in trend ca sa nu ma atraga ) cu 2 tricouri ff vesele si seducatoare ( adica ele m-au sedus pe mine ...ramine de vazut pe citi ii voi seduce eu imbracata in ele )...dar culmea, fara nici o fusta ... De ce oare barbatii cind pleaca sa-si cumpere o bormasina vin cu o bormasina???de ce cind pleaca dupa pantofi vin doar cu pantofi???cind cauta o camasa alba nu vin cu una mov si 2 gri ( cu mineca lunga si scurta )ca asa le-a recomandat vinzatoarea si era prea zimbareatza ca sa o poata refuza ! Eu cind ajung la mall nu pot sa nu trec din magazin in magazin si sa probez tot ce imi face cu ochiul ( chiar si fara bani in portofel) doar de placere sau din simpla curiozitate : ia sa vad daca-mi vine ?! si cum imi vine ?! apoi , daca nu cumpar ma perpelesc o saptamina cu gindul ca am gresit... Dupa ce mai faci si unele achizitii te plimbi asa de importanta cu sacosele tale fosnitoare pe care scrie mare ZARA sau H& M sau Bershka sau C&A sa vada tot poporul ca nu pleci cu mina goala . Dupa asa o plimbare am facut popas si pe la KFC sa-mi refac fortele cu o portie de crispy strips si sos picant ( mult mai sanatoasa ar fi fost o salata dar mie imi place iute si sint carnivora prin definitie !) M-am intors acasa obosita si oarecum satisfacuta dar ...fara fusta dupa care am plecat ...asa ca saptamina viitoare o iau de la capat ...doar sint femeiacusacosa!