28 octombrie 2014

am ratat ziua mea norocoasa

Am fost sunata de catre un domn ff politicos si total necunoscut ... Vocea cu modulatii placute m-a oprit sa-l reped, cum sint tentata cind vad un apel de la un nr strein...primul gind e : de unde naiba imi stie asta numarul ? Am avut surprinderea sa aflu ca este consilier de asigurari si ca, pt binele meu si al familiei mele ( dar si al lui bineinteles pt comision ) ar fi sa inchei o polita de asigurare ... Sint ff reticenta la aceste chestii si chiar fac alergie cind e vb de banci ( mai putin la cea de la care incasez salariul ) dar din curiozitate am acceptat intrevederea ( mai ales ca era in timpul programului Hi ! HI ! ) Omul s-a straduit : a folosit tot limbajil papagalicesc din dotare, a fost volubil si zimbitor!!! mi-a adus aminte ca e ziua mea norocoasa si ca o astfel de ocazie nu trebuie ratata pt ca are bonusuri speciale de sarbatori !?!? apoi mi-a facut complimente despre virsta ( amintindu-mi ca se apropie pensionarea -magulitor nu ? ! si ar fi buna o suplimentare) si-a ascuns evidenta dezamagire ca nu mai am copii de scoala ( pt care sa fac o politza de studii poate chiar pt o bursa peste hotare ) a fost surprins ca nu sufar de nicio boala grava de care m-as putea opera in curind ( asiguratul beneficiaza chiar din prima luna ...se citea in ochii lui tristetzea ca nu am macar o pietricica la rinichi ) nu i-a venit sa creada ca nu vreau sa pun un pretz pe viata mea ...pt urmasi... si in final si mai surprins ca nici macar renumele bancii nu a reusit sa ma impresioneze ! Din pacate eu am uneori idei fixe ! nu imi blochez banii in banci ! ( unde mai pui ca nici nu ii am ) Dupa ce l-am refuzat pe bietul consultant am stat si m-am gindit...parca imi parea rau...daca era mai bine sa ...asa fac mereu ...se pare totusi ca nu ma pot schimba ...rac tipic : un pas inainte si 3 inapoi !!!