4 octombrie 2014

ziua buna se cunoaste ...de la cafea

Buna dimineatza ! Eu una sint la cafea si o beau cu mare placere pt ca ...imi pica bani in ea !!! lucru care nu se mai intimplase de multisor Poate si pt ca la serviciu frec zilnic... nessul ( uneori si menta ) Nu conteaza ca am luat deja salariul ...nu conteaza ca nu se mai dau premieri si bonusuri ...nu conteaza ca n-am mai prestat si prin alte locuri sa ma pot astepta la surse suplimentare de venit !!!vederea banilor in cafea, la prima ora a diminetzii, ridica moralul! Ma tot scormon in ginduri despre ce sa mai scriu...si nimic ! Deschid TV-ul ( sa vad ce vreme ma asteapta) si dau numai de orori si crine : un copil ingropat in spatele casei in gradina de niste brute de parintzi, o femeie de 400kg scoasa din casa cu macaraua ( in cosciug ) niste accidente marunte...altele mai grave... vine apocalipsa si eu n-am aflat? taman acum cind imi pica bani in cafea !!! Stiu ca vin alegeriel ( ca o apocalipsa dar ceva mai mica ) vin ploile( probabil si inundatziile - mai face Ponta cadou o gonflabila ...barca gonflabila ) vin scumpirile ! astea nici nu ma mai sperie ca au ajuns sa faca parte din cotidian si oricum mie imi pica bani in cafea !!! Voi incepe sa fac o lista de cumparaturi ( inutile ) de care sa ma pot bucura cind se va concertiza prevestirea ! Pina atunci va invit sa savuratzi gustul unei cafele fierbintzi si aromate de toamna ...sau cu toamna...pt tine doamna...si domnule...daca e adusa la pat cu atit mai bine !