27 octombrie 2014

pe la spate

Pe la spate !!! Sa ridice 2 degete cine s-a gindit la o prostie ( cum nimeni ??? numai eu am asociat aceasta propozitzie cu un gind obscen ? rusinica ! ) E vb de infigerea cutzitului miseleste ! Intr-o lume cara orbecaie dupa normalitate …se bate cu pumnii in piept ca e democratica si sociala…intr-o lume ca cea in care traim bine (conform indicatziilor de partid si de stat ) …miseii sint cei mai avantajatzi, ei o duc cel mai bine !!! Zimbet larg pe fatza exersat mai mult ca sigur in oglinda …planuri diabolice in spate…Ma tot uit la TV si ma infior cu cita nonsalantza isi dau la gioale si politicienii si VIP-urile si oamenii obisnuitzi...dar nu cavalereste ca in turniruri ci ...pe la spate ! Am citeva cutzite din acestea in spate si eu ... la talentul pe care il am in a-mi face “ prieteni “ risc sa ajung in curind un arici …sau poate un taur de corida care desi e ciuruit inca e furios si dezlantzuit …si eu care voiam sa ating starea zen …