13 octombrie 2014

oglinda oglinjoara

Privindu-ma dimineatza in oglinda aburita de la baie nu am fost multzumita de ceea ce am vazut asa ca nu m-am mai obosit sa o sterg ...mi-am mai ridicat moralul cu ce am citit pe mail : "Oamenii frumosi au si o latura nu tocmai "aratoasa". Intr-un studiu prezentat la Intalnirea Laureatilor Nobel s-a consemnat faptul ca persoanele atragatoare sunt in aceeasi masura si rautacioase si egoiste"- Femina.ro Nu-mi ramine decit sa ma bucur din tot sufletul ca nu sint nici pe departe o persoana perfecta ...si nici o frumusete orbitoare ...dar ca am fost dotata in compensatie cu o minte destul de ascutita care imi aduce numai... belele !!!!! Acum seara, dupa o zi care si-a pus amprenta mai ales la ridurile dintre sprincene ( din cauza zgiituli la monitorul calculatorului) nici nu-mi mai vine sa ma privesc in oglinda ... Totusi vrem nu vrem ...impactul vizual ( mai ales la prima vedere ) poate fi de o insemnatate capitala ...sau nu ?