14 octombrie 2014

preteneala de Facebook

Pe Facebook nu ar trebui sa existe dusmani ...doar prieteni ! Mi se pare absurd sa portzi : # ranchiuna unuia care are mai multe like-uri decit tine ( asta nu inseamna mai multa apreciere ci uneori automatism ) # pizma uneia cu picioare mai frumoase ( de multe ori nu sint ale ei ci copiate de pe net de la o vedeta la moda ) # dusmanie pt o replica mai acida ( nu totzi gindim lafel ) # rivalitate pe o tema politica ( de obicei spiritele se incing de pomana ...ciinii latra ursul merge ) Aici nu si-ar avea rostul injuriile si apostrofarile...punerea la coltz pe coji de nuca si bataia la palma...bagatul si scosul unor organe...treceri pe la icoane si pe la mame...dar limba romana e atit de colorata iar imaginatzia nu are limite ...nici proasta crestere nu are !!! Ca si cind asta nu ar fi de ajuns prietenul dusmanului meu e si dusmanul meu extrapolat !!!!!!!!!!! e o gindire cit se poate de autohtona ...si de uzitata pe aici...marturisesc (cu rusine in suflet ) ca si eu sint macinata uneori de microbul acesta ... Suspicioasa si circotasa caut sa vad ce si cum...de ce i s-a nazarit lui X sau Y tocmai acum sa ma adauge in lista de prieteni ? dar daca se urzeste o conspiratzie ? dar daca e atacul clonelor ? sau o vendeta ...sau o aruncare de manusa ! Avem criterii diferite de a ne alege prietenii si de a ne cataloga dusmanii ...e firesc si omenesc ...dar nu sintem aici ca sa ne judecam, acuzam, luptam, certam, spurcam, -am , -am !!!! ci sa socializam, sa ne delectam, sa ne distram, -am . -am !!! sa facem schimb de muzica si de poze dragi noua...sa ne iubim !!!! Ar trebui un banner la poarta Facebook-ului : lasati orice orgolii, vanitate, ranchiuna, mitocanie, fals si lasitate voi cei ce intratzi aici ! PS: nu sint Maica Tereza nici Dalai Lama nici Flover Power nici lupul moralist nu sint ! doar am zis si eu nu am dat cu parul !dar cred ca am zis bine