20 octombrie 2014

ochelarii...baba...nu si mitraliera

Astazi mi-am uitat ochelarii...acasa! dublu semn de batrinetze !!! Asa am simtzit brusc si direct intre ochi ( de obicei se spune : " drept in plex " ) ca ( vb unui cersetor de pe tramvaiul 41 ) " tare e rau fara vedere pe fatza pamintului " !!!!!!!!!!!!!!!!! Inima se crede tinara ( inca mai tzine la 2 cani de Ness / zi ) uneori si sufletul ( mai ofteaza dupa o iubire mai veche sau dupa una irealizabila ...mai tresalta la un apel telefonic neasteptat) picioarele inca ma mai tzin o noapte intrega in club, la dans ...fizicul nu-mi tradeaza atit de evident virsta ( desi la o privire mai atenta si mai rautacioasa potzi sa te apropii si...sa vezi multe ) Ce sa o tot dau cotita si invirtita...totusi...biologicul isi cere drepturile...asta si pt ca in ultima vreme am tot stat cu ochii lipitzi de monitor ( la inceput pt filme apoi pt socializare pe mess si netlog iar acum lipita de pagina de facebook ) Ajunsa acasa...cu ochelarii pe nas...mi-au fugit din cap toate posibilele subiecte de blog...ramine doar vaicariciunea...sper sa ma revansez miine cu ceva mai bun ...va imbratzisez ( acum ca va vad mai bine ) !