8 octombrie 2014

de carton

Ne-am saturat de "politicienii ...de carton " !!! Exista case de carton, masini de carton, milionari de carton... Lafel de bine ( sau de rau ) exista si constiinta de carton si curaj de carton...daca e si reciclat te-ai scos si mai ieftin! Ca sa imi dau si eu cu presupusul ( desi nimanui nu o sa-i pese de parerea mea ...poate doar celor care fac sondaje si statistici, eventual dupa ... ) mie mi se pare ca in spatele fiecarui politician de la noi ( aspirant la presidentzie ) nu sta o femeie puternica ( cum spun americanii ...sau cercetatorii britanici ) ci un politician versat si versatil din dinozaurii trecutului.Traim un simulacru : daca s-a vrut ceva, daca a fost ceva, daca va fi ceva ...e mort din fasha !!!in niciun caz nu NOI vom alege ! La prima ploaie cartonul se inmoaie ( uite ca si rimeaza ) si ramii total descoperit ...apoi astepti cu miinile in sin sa te salveze cineva ...sau itzi deplingi soarta cruda si habsina ...sau itzi faci bagajelu si pleci spre meleaguri de soare pline ( ceilaltzi ramin doar cu ochii in soare ) E multa deznadejde in blogul meu de azi ...poate si de la vreme nu numai de la vremuri...lamentari de Lamentina...voi, cititorilor, sa nu uitati sa traiti bine !