16 octombrie 2014

credulitate XXL

Desi nu prea am incredere in nimeni, cind vine vorba de laude, brusc devin o credula !!! Venite de la copii ( proprii copii )tzi se cam umple inima de fericire ( am 3 diplome de " cea mai buna mama " din care una pe perete ) apoi te gindesti putzin ca au ei mici / mari interese la tine .Ce-i drept , cel mai des ii lauzi tu pe ei sau te lauzi tu cu ei dar aceasta lauda este scrisa in fisa postului ( si a lor si a ta ...pe viatza ) In rest am fost mai reticenta ! - venite de la subalterne ...inseamna ca vor zile libere in plus - venite de la shefe ...inseamna ca vor sa le tzin locul cind pleaca in concediu - venite de la barbatzi...eeeeeeeeeeeeeeee vor ei ceva - venite de la femei aproape necunoscute... asta e alta poveste ...te pune pe ginduri...cine ar rezista unor laude oare ??? simtzi asa cum parca te gidila pe la orgoliu...pe la pipota...pe la simtzuri...pe la corazon .In ultima vreme am cam primit aprecieri la scena deschisa culmea ! mai mult de la femei care, prin definitzie, nu prea se grabesc sa-si gratuleze suratele! Acum sa fim sinceri , cind ti se spune ca aratzi bine, ca eshti stralucitor ( -toare) ca esti destept ( -teapta) ca eshti cel ( cea ) mai tare ...se mai gindeshte cineva daca respectiva persoana te minte??? NUUUUU ! ...si pt ca nu mi se intimpla fff des voi profita din plin de aceasta stare de fapt !!!! voi fi fff mindra de mine ...nu imi voi mai incapea in piele...voi radia de fericire...voi ridica nasul cu 5 prajini si voi scoate inainte pieptul de arama . Nu ma luatzi in seama ...sint doar efectele acestei toamne si a orei care nu se mai schimba odata...ma trezesc din ce in ce mai greu diminetzile din ultima vreme!!!