11 octombrie 2014

molusca !

Nu sint o molusca !!!!!!!!!!!!!!!!! MOLUSCA ( MOL- USCA ) (subst.fem) = persoană care frecventează molurile (engl. mall) şi te uscă ( tipic ro.) de bani Desi intru destul de des prin malluri ( ca doar am 2 in apropiere) mai ales in perioada reducerilor...mai ales cind imi intra salariul...mai ales cu fetele mele ...nu sint dependenta de mall ! Recunosc un lucru de firma si de calitate purtat de altcineva pe strada dar nu sint atit de obsedata ( ca o prietena a mea ...da nu dau nume ) care stie imediat si firma si pretzul si daca s-a soldat 50 sau 70 % . Pt mine lucrurile din spatele vitrinelor sclipitoare si a brandurilor de renume sint : # fie nemaipomenite dar pe care nu mi le permit # fie nemaipomenite dar ...nu pun asa ceva pe mine nici cu pistolul la timpla # fie nemaipomenite dar sa mai astept putzin poate mai scade pretzul # fie nemaipomenite dar sa stea 1000 de ani in raft # fie nemaipomenite, uite ca le-au redus ...daca tot imi vin asa de bine merit si eu odata in an Oricum de cele mai multe ori pina ma hotarasc eu raftul ramine gol( sau se completeaza cu noua colectzie evident piperata ) ...dupa care regret pina la urmatoarea soldare iar cind sint insfirsit ferm hotarita ...nu mai este in trend !!!!!!!!!!!!!! Exista si varianta :" bleah asta e marfa de mall? parca e de la second reconditzionata " dar ce-i drept mai rar . Aceasta simbata sint " condamnata " la o excursie prin mall ...nu am scapare...asa ca acest blog e scris pt a-mi face curaj !!!!!!!!!!! PS1 : am uitat sa mentzionez ( oricum se intzelege ) ca nu sint o molusca dar sint mama de doua PS 2 : cum bine a zis un prieten ... in aceasta incursiune trebuie luat si un PROSTAMOL ( prost care se uita neputincios la golirea cardului sau in mall ) ...