6 aprilie 2017

lobotomizare in masa



Suparata ca filmele noi se gasesc pe net doar in versiunea CAM mi-am luat inima in dintzi si m-am incumetat sa pun mina pe telecomanda de la TV( nu o mai facusem de o saptamina )
A1 a incercat sa ma ademeneasca cu ( cacofonie voluntara! ) proaspata emisiune cu si pt. marea vedeta natzionala Liviu Virciu.Ceva de genul : hai mai fratzioere sa punem si noi de o susanea  pt fraierele astea de gospodine ( tzeapa! ele se uita pe Canal D la un Suleiman sau ceva de gen ) Nici macar formatzia platita sa cinte nu a reusit acest lucru ...de concurentzi ce sa mai zic !
PROTV are macar retzeta consacrata : La's Fierbintzi + Atletico textila ...stii la ce sa te asteptzi ( si mai ales la ce nu )
Pe Prima " mama mea gateste mai bine "  ! ( evident ) ...pe TVR un reportaj care sigur o sa ma deprime...pe B1 mai am de asteptat pina la " lumea lui Banciu"
Trag linie si concluzionez : ce invatzam noi ( copii ) din asta???
 Pai : - sa ne facem fotbalisti sau macar neveste de fotbalisti,
         - sa spargem roata masinii dusmanului sau,  de la caz la caz , sa-i punem ulei pe parbriz,
         - sa ne inecam amarul in bautura si reusita in false audientze,
         - sa fim Za -Za  ( ca da bine la tineri)
...sa invatzam sa purtam cu tupeu  o masca si  sa ne prefacem ca ... inevitabil va fi bine !
Intzeleg ca romanul seara trebuie "  sa se rida "  sau " sa fie responsabilizat " dar impresia mea a fost ca rezultatul e taman pe invers !!!
Parca ma incearca regretul dupa defunctul OTV : mai cautai o Elodie, mai gaseai o ezoterica, itzi mai aflai aura si proectzia astrala ...Nici nu stiai ce ai pierdut decit atunci cind te uitai la ceas si vedeai ca deh!!! timpul a trecut implacabil si ... mine te scoli devreme pt a merge la serviciu unde vei dezbate cu infocare cum n-ai gasit-o pe Elodia dar ca astrele itzi sint favorabile in dragoste si  bani!
 Sa ne  fie !