28 aprilie 2017

lili-lali-lu-la!



Mi-am revazut un "iubit din tineretze" ...pe Mircea Baniciu in concert la  #Hardrockcafe ( multzumesc pt invitatzie )
In fiecare sesiune ( de acum 35 de ani ) ascultam 2 casete : a lui si cea cu Dalida ( pe care mi-au si furat-o) fredonam melodiile si imi cream un fond sonor agreabil materiilor nedigerabile pe care eram nevoita sa le inghit....
Ce au trecut anii ... ce se mai schimba oamenii ...bine ca vocea i-a ramas aceeasi, cu inflexiunile si modularile cunoscute ( dar si cu altele noi si destul de jucause pt venerabila-i viirsta ! )
Intrata pt prima data in Hard Rock Café am analizat cu mare curiozitate spatziul destul de generos si bine amenajat.
BILE ALBE :
# berea buna si rece dupa care nu m-a durut nici stomacul nici capul
# sonorizare de calitate ( sa nu-mi aduc aminte de altele...din locuri cu asa zis staif )
# profesionalism la servit ( faceau un slalom fetele alea cu niste  platouri uriase in miini !!! )

BILE NEGRE :
# aceeasi bere cam scumpa ( 14 lei la draft ) va vind ( gratis ! ) un pont : daca sintetzi mai mult de 2 la masa merita luat un " dozator"

BILE GRI :
# faptul ca se maninca in timpul concertului nu mi se pare chiar OK...omul acela de pe scena nu e un lautar ci un artist !!!!! si chiar daca e obisnuit cu genul acesta de sala ...faptul ca tu molfai la burger sau nachos si apoi,  cu degetele murdare de sos, apaluzi...mi se pare o lipsa de respect; parerea mea !
In rest...Baniciu si 50 % din Pasarea Colibri ( Vlady Cnejevici si Teo Boar ) cu melodiile tineretzii mele ce mi-au stirnit amintiri dulci/amare dar si chef de viatza.
La final am oftat dupa carismaticul si inegalabilul  Pittis fredonind cu intreaga sala : Vinovatzii fara vina cer sa se faca luminaaaaaa !
A fost o seara plina de  nostalgie dar si de bucurie si zau ca  mi s-a umplut sufletul vazind cum,  alaturi de mine, au cintat ( stiind versurile si oprindu-se din butonatul mobilelor ) si tineri din noile generatzii .
Sa ne apreciem artistii de calitate ...cit timp  ii mai avem !