26 aprilie 2016

o pun ... de o afacere








M-am hotarit sa ma apuc de o afacere : sa vind masini ...ca prea le merge bine vecinilor mei de la parter!
Multa vreme am crezut ca le fura ... apoi am crezut ca au un atelier auto ( nu se exclud una pe alta ba si mai mult se completeaza ( mai schimbi o piesa, o caroserie, o roata, o placa de inmatriculare, o serie de motor ) Acum nu mai cred nimic ... doar ma minunez : de unde atita banet pe ei ??????????
Au tot ce le trebuie ca sa fie in bransa: fetze dubioase, tupeu, arogantza, perdele scumpe la geamuri, ciine de fitze ( cu care iese doamna ca sa vada lumea ca s-a ajuns ) lantzuri de aur de 3 degete grosime ... ba mai zic  si " buna ziua " la toata lumea ca sa nu intre in conflict cu noi, vecinii mai strimtoratzi. Au si prieteni cu care fac afaceri in scara blocului de te si temi sa treci pe linga ei cind le vezi ceafa groasa si muschii indelung lucratzi la sala . Poarta zi si noapte ochelari negri ( de firma ) care le acopera privirea tulbure, pupilele prea dilatate sau poate un ochi vinat ( semne evidente ale discutziilor mai aprinse in business ) 
Daca ii aduni pe totzi din casa nu cred ca faci anii  pt un liceu terminat ( fara BAC ) dar ...asta chiar nu mai conteaza in ziua de azi cind un intreprinzator talentat prospera !!! In caz de ceva ani de facultate ( pe la Jilava sau Rahova ) ma mai trezesc si cu best seller-ul vindut in fatza blocului.
Asa ca m-am gindit sa le urmez si eu exemplul  in afacere ...la ce imaginatzie am !!!  o sa accesorizez masiinile sa ia ochii clientului : cu abtzibilduri pe bord ( in stilul anime-urilor Manga )  bradutzi odorizantzi exotic sau si mai bine cu feromoni ...cu  iconitze pt noroc ( Arsenie Boca pe oglinda retrovizoare sau in loc de ) ...dar si dupa ultimele reguli de feng shui (  cu ochiul lui Shiva  ) Mai am in lada de zestre si niste mileuri ascunse ( sa nu se supere mama ca a muncit la ele ) numai bune de pus pe bord sau in spate.Asa poate nu vede nimeni ca masina e salvata  de la Programul Rabla ! sa comenteze cineva ca e pe ici pe colo tabla sarita !?!? e vintage frate ... esti anacronic!!!
Inca nu am ce vinde, nici capital nu am ...dar am initziativa si dedicatzie cu carul ...o fi de ajuns ???????????