16 aprilie 2016

o bucurie simpla






Azi a fost o zi minunata  !!! inca de la primele ore soarele m-a trezit cu o mingiiere pe obraz si ... mi-a dat un brinci sa ma scoata afara din casa !!!
Credeam ca te potzi bucura de o astfel de zi numai intr-o companie potrivita : cu prietenii sau sufletul pereche dar ...am realizat ca o pot face si de una singura ...cu mine !!!
Am colindat pe strazi, prin magazine, prin parc ... am savurat o inghetzata ( prima pe acest an ) ...mi-am incintat ochii cu florile si pomii  in strai de primavara  ...am impartzit un covrig cu porumbeii si vrabiutzele din Moghioros ( ca pt mine tot asa ii va ramine numele )  ... am vazut o gargaritza ( unde o zbura ??? ) ... mi-am stresat timpanele cu chilalaul copiiilor de pe alei ... mi-am oferit niste clipe ( ore ) pt mine !
In tot acest timp ( sau mai bine zis cind am ajuns acasa )  am realizat ca tot ce am simtzit e in antiteza cu ce  spunea un cetatzean blazat de pe Facebook ( cum ca viatza asta e facuta doar pt a plati facturi si a ne asuma responsabilitatzi ) 
 E drept ca am fost invatzata sa ma gindesc si sa iubesc pe cei din jur dedicindu-ma lor si lasindu-ma pe mine pe un plan secund dar acum redescopar bucuria de a fi EU pe primul plan ...si e minunat !!! O astfel de evadare mi-ar prinde bine mai des...s-ar putea chiar sa se mai intimple si ... nu o sa ma simt vinovata pt asta !