10 aprilie 2016

blog cinic si usor scandalos despre...




Am fost stirnita de blogul unui prieten care ( intentzionat ) a agitat apele ( si asa tulburi ) ale subiectului " iubit sau futut "  ( termenii  ii apartzin ) .
Se mira ca femeile prefera mai mult partea carnala a ecuatziei in defavoarea sufletului...total gresit !!!Asa ca ma voi erija in avocatul apararii din oficiu !!!
Nu cred ca exista femeie care sa nu fi fost indragostita ... macar in adolescentza ! ( desi dragostea matura poate atinge forme mult mai mistuitoare ba chiar dramatice ) Sint convinsa ca toate am suspinat, am oftat, am visat, am dorit, am avut ... am pierdut o persoana iubita ( sau mai multe ) Poate nu a fost chiar printzul din filme si cartzi, pe cal alb si cu bratzele pline de flori si vorbe alese ( poate prea alese ) dar nu cred sa existe femeie care nu a tresarit la auzul pasilor acelui ales ... in cazuri fericite ( si rare ) inca mai tresare!
Dar timpul trece ...viatza  ( ne ) trece ... si devenim mai lucide, mai practice, mai realiste ( sau resemnate ) si ...din pacate chiar cinice!
Evident ca am prefera sa fim iubite la nesfirsit si sa daruim iubire cit ne cuprinde sufletul, sa fim mingiiate cum numai un indragostit stie sa mingiie si sa-i simtzim atingerea cum numai o indragostita stie si poate sa simta ... totusi ... tu imi vorbesti  ( in versuri sau in proza ) de caviar si sampanie iar eu am pe masa mamaliga rece ! asa ca...ne adaptam si noi din mers! ( hihihi ! la materialul clientului )
 E mult mai usor de gasit partener(i) pt 1,2,3 partide de sex fierbinte sau cel putzin caldisor decit o dragoste unica, mistuitoare, reala   ...asta nu exclude faptul ca inca o mai asteptam pe aceea ... asta nu inseamna ca am uitat sa iubim ! asta nu denota ca avem sufletul sec si mintea pervertita ... chitita doar pe futut.
Iubeste-ma ( cu ochii larg inchisi sau deschisi ! ) si ai sa vezi ca inca stiu diferentza !