13 aprilie 2016

ce-ar fi sa te iau de fraier(a)




Sint un car ( carul mare ) de nervi !!!
Cu ceva vreme in urma am fost rugata de o colega, a carei fata este Cls aXII a, daca poate sa vina in laboratorul nostru cu colegii pt a vedea determinarea  grupelor sanguine / Rh. Directoarea liceului X e si profesoara de biologie si cica vrea sa profite de " saptamina altfel " si sa mai bifeze ea o realizare !
Ca sa fiu in legalitate am trimis-o sa ia aprobarile necesare de la directori dupa care ... am uitat cu desavirsire de poveste !
Ma trezesc ieri cu colega pe cap informindu-ma ca a obtzinut aprobarile si ca va lua legatura acea directoare de liceu cu mine ( sincera sa fiu ...  nici nu am retzinut liceul,  fetele mele depasind de mult aceasta viirsta )
Astazi se intoarce cu alta veste : directoarea ( persoana mult prea importanta dupa cit se pare ) nu are timp sa vina cu copiii ( ii va trimite cu profa de chimie ) dar ar dori ( a se retzine NU ca MA ROAGA ci ca  DORESTE ) sa le explic elevilor si partea de genetica a grupelor sanguine ...ca de ...asta ii intereseaza mai mult .
Brusc m-am crispat !!! si nu dintr-un motiv ci din 3 !!!
a) sefa ei directa lucreaza pe genetica ( sint convinsa ca a apelat intii la ea si a fost zburatacita cit colo )
b) frumos era sa puna mina naibii pe tel si sa vorbeasca direct cu mine ca nu ii sint cu nimic obligata si nici ei nu-i cadea titlul ...
c) nu intra in atributziile mele nici in ale laboratorului nostru partea cu genetica ...acum daca o refuz tot ea o sa zica ca nu sint capabila
Intimplator ma pricep ... intimplator am avut diploma pe genetica ...intimplator mi-a placut si ma visam cu ani in urma ( prea multzi...cind au zburat oare ??? ) o mica vrajitoare manipulatoare de gene dar... prea putzina lume stie acest lucru  ( aproape ca si eu am uitat de acele timpuri ) si asta nu are oricum  legatura cu subiectul in discutzie !!!
Oare de ce unii oameni te trateaza de sus ( fara macar sa te cunoasca ) ba te mai iau si de fraier ????????