30 noiembrie 2014

pamflet trist...de sarbatoare

La inceput ne-am lasat pacalitzi de parfumul unor trandafiri si de bucuria libertatzii ... Incet - incet s-a dovedit ca istoria ne-au scris-o ( inca o scriu ) altzii !!! ...................Cind se parea ca ne-am mai " Desteapta-te romane " ne-au amgit cu promisiunile unei vietzi mai dulci dar care s-a dovedit ca ne-a imbatat cu rom ( marinaresc ) sau chiar cu apa rece... Cum am da-o cum am intoarce-o ...facem ce facem si noi picam tot de : ....................................Atunci am plecat care incotro dupa o piine mai ...alba ...s-au ne-am descurcat pe aici dupa posibilitatzi ... Femeile au fost mai intreprinzatoare ( acum sa nu exageram ...nu toate ) barbatzii mai harnici :) :) :) Viatza ( cu bune si rele ) s-a derulat inevitabil de pe mosor... Nu ne-a mai ramas decit sa facem haz de necaz ! .....LA MULTZI ANI !!! ,,,,,,,,,,,,, eu va invit la o fasole...ciolanul e mereu in alta parte !
PS : si la o bere nemtzeasca !