15 noiembrie 2014

prea lunga

Mi-am baut cafelutza...am citit mailurile...am socializat cu cine s-a trezit lafel de dimineatza ca si mine...am hranit pisica ( nu de alta dar ma innbunise cu cersitul ...a primit " pliculetz " asa ca acum toarce si tace!) Dupa ce am bifat toate acestea o sa-mi dau jos bigudiurile si o sa imi iau inima in dintzi sa ies pe afara ...Va fi o zi lunga si grea...sper ca suficient de lunga incit sa-mi ajunga pt toate !!!! sper ca nu atit de lunga incit sa pic epuizata !!! miine trebuie sa fiu perfect lucida unde pun stampila !!! Uneori mor de plictiseala in weekend si uite cum azi nu-mi vad capul de treburi si nici picioarele nu stiu incotro s-o ia mai intii...Numai mie mi se intimpla sau si voua ??? Voi incerca sa rezolv tot ce am aminat si am inghesuit in agenda acestei simbete cu sperantza ca va fi o zi minunata pt alergatura ...NU este ! Busu a zis ca incep ploile...asa ca va trebui sa nu uit de umbrela...si de canadiana...si de inchis geamul la plecare...a! da! era sa uita SACOSA ( PPC adica poate pica ceva ) ...gata cu palavrageala...va pup papa !!!