26 noiembrie 2014

intre suspiciozitate si crima

O femeie a fost ucisa pt ca a avut prea multa incredere intr-un ID de Facebook!! credulitate? prostie? aventura???? Cine ma stie ...ma cunoaste !!! cu alte cuvinte sint proverbiala in neincrederea si suspiciozitatea mea !!! Am aruncat un ochi in DEX si el mi-a spus ca : ÎNCRÉDERE s. f. Acțiunea de a (se) încrede și rezultatul ei; sentiment de siguranță față de cinstea, buna-credință sau sinceritate a cuiva; credință Pare simplu in DEX dar cum potzi masura " cinstea " si mai ales " buna credintza " ???? Cam evaziva definitzie ...nu m-a satisfacut ...pt ca eu despic firul in 14 si sint atitea nuantze la capitolul " incredere" incit nu poate fi totul alb sau negru ! daca la asta mai adaug si faptul ca sint o circotasa care mereu vede o conspiratzie sau o parte ascunsa, sau a3a fatza a lucrurilor ...plus imaginatzia care brodeaza fantasmagorii...tabloul e sumbru !!! Au mai zis-o chiar si altzii mai eruditzi de ex : " Prea multa incredere este nebunie, prea multa neincredere este o tragedie." “Jean Paul Nebuna nu sint sigur...putzin tragediana poate... Asa ca NU am incredere in presa, in televiziune in politicieni, in aia ...in ailalta... Cu ani in urma incercam sa ma lupt cu neincrederea mea ( care mi-a facut de multe ori rau) ...acum am renuntzat ...ba, mai mult, am facut un titlu de glorie din asta! decit sa ma las inselata ( de oameni sau de aparentze ) mai bine nu cred si pace ! Din pacate "prietenia sfirseste acolo unde incepe neincrederea " - Seneca Totul in lume are un echilibru asa ca evident nici altzii nu au incredere in mine...nu pot sa le cer asta cind eu la rindul meu nu-i cred ...e un cerc vicios din care e greu de iesit ... Daca stau sa-l mai ascult si pe Schopi cu : " E mai rusinos sa nu ai incredere intr-un prieten decat sa fii inselat de el."Arthur Schopenhauer...unde ajung ?am capul plin de citate si incep sa nu mai am incredere nici in ele...ce daca sint celebre ? poate ajung si eu cindva ...cea mai suspicioasa lamentina... poate...