13 noiembrie 2014

cit e de greu

E tare greu ! E greu sa treci prin viatza de azi cu fruntea sus...e greu sa nu ai serviciu dar e greu si sa il ai ! sa suportzi toate magariile sefilor dar si pe ale celor care ii slugaresc indeaproape ...si ciripesc si te incondeiaza ...ramasitze de obiceiuri de pe vremea cind " ciripitul" era oarecum o forma de supravietuire ...pt unii... E greu sa te nasti maces si sa vrei sa ajungi trandafir dar si mai greu e sa te trezesti maces cind te-ai nascut trandafir ... asta e deja filozofie...si putzina metafora...pica greu ... E greu sa fii femeie ! a fost si ieri este si azi ...va ramine asa de greu pina la un eventual matriarhat ca feminismul a cam dat-o in bara ... partea dificila e ca am 2 fete si ca va trebui sa trec prin deziluzii de 2x mai des ...dar hai sa fiu optimista : o sa trec prin "succesuri " de 2x mai mult! suna mai bine!? pacat ca formularea e gresita ... E greu sa faci fatza problemelor ( uneori si bucuriilor) de una singura ...dar cui ii pasa de problemele si cu atit mai putin de bucuriile mele ? ieri o persoana cunoscuta ( ca sa nu mai zic si draga cindva ) nu a gasit un moment sa -mi asculte offurile...considerind ca banalitatzile debitate de el sint mai importante...m-am simtzit asa de singura...si mi-a fost greu! Incerc sa fiu optimista si generatoare de energii pozitive ca sa nu mai supar pe cei din jurul meu care nu pot intelege ca eu pun la suflet fiecare cuvint si fiecare gest ...incerc...se pare ca nu prea reusesc ...incerc sa -mi refulez dezamagirile pe blog dar e greu sa fii femeie pe Facebook cind nu tzii neaparat sa-tzi arazti decolteul, sinii si picioarele !!! nu ca nu am ce arata ( zic eu acum cu falsa modestie ) dar nu ma caracterizeaza ostentatzia . E greu sa traiesti in 2 lumi paralele ( real si virtual) si sa nu te dedublezi macar putin ...e cam greu...