10 noiembrie 2014

oglindaoglinjoara

Am avut un vis bizar ! Se faceaaaa....se facea ca eram in fatza unei oglinzi impozante, cu o rama sofisticata...asa, ca cele vazute de mine de curind in cele 2 adaptari ( dupa ureche ) a clasicei " Alba ca zapada " aici deschid o paranteza : atit "Mirror Mirror " cit si" Snow White " sint 2 porcarioare cu bugete impresionante care mai mult zapacesc copiii...Lasatzi fratzilor povestile asa cum au fost scriseeeeeeeeeeeee !!!!!!! ca oricum noile generatzii le stiu doar din filme ...ca si istoria si legendele...si cum se traieste si cum se iubeste si cum se moare................................................ Deci se facea ca ma aflam in fatza unei astfel de oglinzi dar, cum numai in vis tzi se intimpla( sau poate nu numai ) ceva straniu s-a petrecut ...totul din jur se oglindea in luciul ei mai putzin imaginea mea ! Usor contrariata apoi de-a dreptul furioasa m-am repezit cu pumnii strinsi spre sticla oglinzii dar in secunda 2 am realizat ca spargerea unei oglinzi aduce 7 ani de ghinion !!!!!!!!!!!!!!!!! asa ca m-am oprit la distantza de un pas cu pumni proptitzi in sticla rece si ...m-am trezit speriata ................................................................................................................................................. Pe lume sint oglinzi rele si bune, tulburi si perfecte, scumpe sau ieftine, cit un perete sau de poseta ...sint si oglinzi strimbe ( ce ne mai amuzam in copilarie sa ne vedem modelatzi in ele ) ...Uni cred ca sint un portal sau o cale de comunicare cu lumea de dincolo...nu-i contrazic !!! Eu cred in vise si sigur acesta are o semnificatzie aparte ...dar despre ce sau cine ????