22 noiembrie 2014

indignare si ...o biata pisica

Poti pierde un barbat din cauza unei pisici???????????? Se pare ca raspunsul este DA chiar daca aduna in el toata absurditatea pamintului !!!!!!!!!!! Oameni buni nu este nici o competitie ( sau este??? si atunci se pare ca aveti o problema grava cu capul ) O prietena a fetei mele s-a maritat de curind OK ! casa de piatra ! dar...ea are o pisica de 7 ani care e ca si un membru al familiei deja ...sotzul nu o tolereaza asa ca apare brusc anuntz pe facebook cum ca ii cauta un nou stapin ...ca si cind ai da o canapea veche sau te-ai descotorosi de ceva devenit inutil ...mi s-a parut crud si inuman ...mai ales din partea ei... Eu una iubesc fff mult animalele dar in special tigrii...pt ca nu am putut sa cresc unul in apartamentul meu m-am rezumat la pisici , tot feline dar ceva mai micute ...Am inceput cu un motan superb pe care l-am salvat din strada cind era numai un ghemotoc plin de purici si cu gura mare ...apoi i-am mai adus si partenera o " traseista " de sub rotzile masinilor de la Gara de nord apoi... bineinteles ca au aparut si puii...legea naturii!!! sau inconstienta mea ca m-am incapatinat sa nu-i castrez ...dar nu despre pisicile mele am vrut sa vorbesc ci despre faptul ca multi barbati nu le suporta !!! # lasa par!!! nu si daca sint ingrijite si pieptanate # sint parsive !!! multe femei sint lafel si va plac # miauna !!! doar nu vreti sa latre ?...si aici iar nu pot intelege de ce barbatii prefera mai mult ciinii desi acestia sint mult mai dificili la bloc . Am auzit de multe certuri conjugale din cauza unei nevinovate pisicute prea jucause sau multe verdicte de genul "ori ea ori eu in casa asta " de iubiri destramate in momentul in care se muta impreuna si ea isi aduce si pisica ( sa ziceti merci ca nu si-a adus mama !!!!!!!!!!!!!!! ) sau de jigniri de genul " daca imi umpli casa de pisici mai bine ramii fata batrina eu nu te iau " In momentele mele de tristete sau de boala sa stiti ca am gasit o "vorba buna" in torsul lor monoton si in alintatul lor lingusitor si interesat ( recunosc ) dar care e si terapeutic dovedit !!! Nu va cer sa le iubiti nu va cer sa le tolerati ...cer doar sa acceptati femeia de linga voi asa cum e ea ...cu bune si rele ...deci si cu animalul ei de companie !!!!! PS sper sa nu fiu admonestata ca nu am aparat si cauza ciinilor ...o apar si pe aceasta dar se pare ca ei sint mult mai usor acceptati de barbati !