17 iunie 2016

prietenia ca un joc de alba/neagra








Multa lume considera ( sau mai bine zis desconsidera ) prietenia virtuala ca fiind de 2 bani !
Cica nu potzi avea incredere intr-un ID si nici intr-o identitate creata de pixeli, fotoshop si copy-paste !!!
Am avut satisfactzia sa cunosc oameni minunatzi in virtual pe care mi-am dorit sa-i cunosc si in real ( ba chiar am facut-o atunci cind s-a putut si distantzele nu s-au interpus radical ) asa cum, din pacate, oameni reali m-au dezamagit si nu-mi mai doresc sa-i vad niciodata !!!
" Prieteni virtuali " poate e mult spus dar...preocupari comune, bucurii comune, idei comune si clipe petrecute impreuna ( chiar daca doar in fatza unui PC ) te fac sa te simtzi aproape de oameni pe care poate nu o sa-i intilnesti niciodatadar cu care simtzi ca rezonezi surprinzator de mult .
Cind te apasa un pacat sau o intrebare nu-tzi da pace e mult mai usor sa apelezi la " intreaba un prieten " decit sa pierzi timpul pe la un psiholog ( cu o diploma tot virtuala la o facultate virtuala ....intr-o dimensiune din pacate reala ) ...normal ca un prieten real ar fi si mai bun dar...de multe ori faptul ca te-ar putea judeca te cam doare ...
De ce aceste rinduri ? pt ca am avut o disputa ...cu cineva care e ferm convins ca in virtual nu potzi avea prieteni...probabil ca nu are nici in real...probabil ca ...e treba lui ...
Poate sint eu asa...mai credula dar...oamenii din virtual tot oameni sint si poate ca mult mai dezinhibatzi si mai reali ca in viatza lor banala de zi cu zi... poate asta ne place la ei...si lor la noi...
Salut cu acest prilej pe totzi cei care ma considera PRIETENA cu miile mele de defecte reale si vaicareli virtuale ...