3 iunie 2016

alo ! sint pe fir ...0745...






 Nici nu m-am trezit bine dupa primele 5 guri de cafea si sint socata de o veste care mi-a bulversat energiile pozitive ( cite mi-au mai ramas ) :

" Daca vorbim la telefonul mobil in primele 30 de secunde energia organismului blocheaza influentele negative, ulterior incepe sa cedeze lent.
O convorbire telefonica ce dureaza mai mult de un minut se poate rasfrange negativ asupra sanatatii.
De altfel, oricat ar parea de straniu, cel mai puternic patimeste nu zona capului, ci zona sistemului genito-urinar.

Dupa o convorbire de trei minute are loc deformarea campului in zona capului, in zona sternului (adica are loc slabirea sistemului imunitar) si de asemenea, in zona primei chakre.
O convorbire telefonica care depaseste un minut este de nedorit."


Vai si amar de chakrele mele...eu vorbesc si cite 2 ore la telefon !!! 
Multzumesc  din suflet ( pe aceasta cale )   retzelelor de telefonie mobila care s-au intrecut pe ele insele in a ne oferi minute cu nemiluita !!!!!!!!! si celor de la Samsung ca au creat telefoane cu acumulatori fff buni ! sau de acum va trebui sa ma gindesc la ei ca la niste criminali in serie ??? 
Cu ocazia primei cistite ( dar sper sa nu fie cazul ) o sa ma gindesc cite minute am vorbit inainte la telefon ...in ceea ce priveste prima chakra ...trebuie sa ma mai informez si sa procesez !
O fi o conspiratzie mondiala ( ca de obicei ) sau e un sabotaj ( isi dau intre ei  la gioale !!! ) 
Iar s-au implicat companiile farmaceutice ?  C.I.A si Mosadul  ? baietzii cu ochii albastri sau cei cu ochelari negri ? daca nu ... sigur extraterestrii !!!  
Si cum cu asa ceva nu-i de glumit...mai bine pun mina pe telefon sa-mi sun totzi prietenii si sa-i informez si pe ei !