3 martie 2015

of ! valoarea mea !

Principiul cererii si ofertei este ff cunoscut si sta la baza relatziilor de pe piatza economica, piatza fortzei de munca sau pur si simplu la piatza ... Mai apare (fiind din ce in ce mai acerba competitzia ) si in batalia dintre femei ( mai multe la numar ) pt a acapara un mascul ( pe cel mai tare, pe cel mai bun, pe cel mai rivnit) Aici se strecoara o prejudecata mioritica , aceea ca doamnele si domnisoarele pot fi singurele participante la concursurile de miss ... In ultimii ani balantza a inceput sa fie echilibrata de concursuri in care EL este in centrul atentziei gen " Burlacul" sau " Barbatul anului " unde batalia se da intre dumnealor pt a ne privi superior de pe coperta celor mai de top publicatzii . Asta a inceput sa le placa ...sa le stirneasca vanitatea, spiritul de competitzie ..barbatzia !!!! . Nimic rau pina aici...doar avem drepturi egale ( macar in constitutzie ) dar ... Dorintza de a fi cel mai rivnit barbat din Romania poate duce uneori la aberatzii pe care mintea mea de femeie nu le poate intelege ( asa cum, de multe ori, mintile lor de barbati nu ne pot intzelege pe noi !!!! ) Anul trecut, cu ocazia " Valentines day "s-a organizat concursul " Most Dateable Men" ( oare de ce nu si " Flacaul anului " de Dragobete ??? )apoi varianta de Facebook pt " Most Dateable Blogger " soldate cu un mare esec din moment ce anul acesta nu mai avem decit bataia ( la figurat dar si la propriu ) pe mult prea mediatizatul burlac antenist. Cit de mare sa fie disperarea, dorintza, necesitatea ca sa te impaunezi cu titlul ( efemer ) de CEL MAI in schimbul atitor scene penibile ????? VIP sau nu, am eu vaga impresie, totul se rezuma la " am cu ce " si la " valoarea mea " fie ca se recunoaste acest lucru ...fie ca nu...Daca tot e sa ne clatim ochii ... fie si numai pt o seara ... pai astept profesionistii ( adica mai pe romaneste " Chippendales " )Nu am dreptate ???