11 martie 2015

despre minciuna si picioarele ei

Minciuna are picioare scurte ! oare??? Nu mereu si nu pt oricine !!!sa privim doar la esicherul politic...dar si la cel de afaceri ( mici sau mari ) si in presa...si in televiziune... Nu sint o puritana si nici o demagoaga ( oare asta e femininul ??? ca suna ca naiba ) Nu sustzin ca nu am mintzit niciodata si nici ca nu o sa o mai fac de acum incolo...din cind in cind...dar... Consider ca totzi mintzim uneori...minciuni mici si nevinovate cind intirziem la o intilnire sau la serviciu sau cind dorim sa plecam mai repede de la program apar ca din senin : o tzeava sparta o masea dureroasa, un var din provincie sosit pe neanuntzate sau o matusa care trebuie dusa la doctor, un copil bolnav sau un vecin care te-a inundat si putem continua la infinit in functie de imaginatzie deci etc Nici nu le-as numi minciuni ci doar pretexte pt o evadare de care nu ai avea parte spunind adevarul... Totusi sint oameni care mint de dragul de a mintzi ...e o a2a natura pt ei minciuna ...ajung sa se incurce in propriile minciuni sau si mai rau sa le creada si ei !!! M-am lovit de o asemenea persoana si desi eu stiam ca altul e adevarul nu am putut sa-i spun in fatza ca minte ...ca ma minte !!! fara rusine si fara sens pina la urma ...nu obtzinea nimic si nici nu pierdea nimic si totusi...mintzea cu o nonsalantza demna de o cauza mai buna ...Mi-a fost rusine de rusinea ei ...de faptul ca ar fi trebuit sa intre in pamint daca i-as fi spus verde in fatza ca stiu adevarul...sau poate nu...cine stie cum ar fi reactzionat ??? Daca ma mai minte inca odata ( si sint sigura ca inceputa minciuna se pravale ca un tavalug ) o sa i-o retez doar asa ...ca sa vad ce reactzie are !!! Din curiozitate ...diabolica ! PS : un prieten mi-a deschis ochii ( mai bine mai tirziu decit niciodata ) respectiva se invirte prin cercurile politice unde minciuna e litera de lege ! cred ca s-a molipsit ...deci MINCIUNA e si contagioasa !!!