18 martie 2015

never say never

Sint la o rascruce de drumuri ...si de vinturi poate ( tot anuntza la meteo ca vine iar iarna ) !!! Totul se schimba in jurul meu si independent de mine ...pina si acest Facebook se schimba pe zi ce trece si nu neaparat in bine ... Vremea se schimba de seara pina la prinz in mod brusc si debusolant apoi de la prinz pina seara ...si tot asa...nu mai stii daca e iarna sau vara pt ca e primavara si toamna in acelasi timp ... se pare ca au disparut deja anotimpurile ...am ramas doar cu timpurile ...si acestea sint vremelnice si schimbatoare ( deja cred ca am comis un pleonasm ) Si eu ma schimb pe zi ce trece ... si nu numai ca mai adaug un rid sau o grimasa noua ... sau o gaura in memorie ... sau un prieten mai putzin... ( aici e mai corect un dusman in plus ) ci faptul ca ma schimb in gindire si in modul de a privi oamenii si lumea ce ma inconjoara ... as ride daca nu mi-ar veni sa pling ! Se schimba soarta tzarilor ( ca sa fiu in ton cu politica actuala ) a continentelor ( ca tot sint in deriva si in alunecare ) a lumii ( ca tot am respirat prea usuratzi ca a trecut 2012 fara repercursiuni !!! ) Se schimba clima !!! se roteste mai repede pamintul !!! numai un anume " cineva " cel pe care, de obicei, itzi doresti sa il schimbi, se pare ca nu se va schimba NICIODATA ...sa fitzi de ris voi americanilor care atzi inventat : never say never !